Sunny pirate
sreda, 4. julij 2007
Prvi post
Tako. Moj prvi post. Lahko se predstavim.

Moje pravo ime je skrivnost, zato mi lahko rečeš kar Sunny. Ustreza mojemu značaju. Ko se pogledam v ogledalo, vidim dvoje rjavih oči, srednje velik nos, usta in dolge blond lase. Nisem kot manekenka, pa kaj.

Rada imam poletje, pa živali, mojo družino, moje prijateljice, tudi kakšnega fantiča. Kadar mi je dolgčas, berem kakšno knjigo, grem na cosmov forum ali pa v šoping s prijateljico.

Na polici doma imam kar nekaj dnevnikov, ti so čisto moji, kot je čisto moj tale blog, pa čeprav ga lahko bere kdorkoli. No, kdorkoli že si, dobrodošel/šla. x)

Oznake:

posted by sunny @ 10:46 dop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER