Sunny pirate
sreda, 4. julij 2007
25 najljubših stvari
Zadnjič sem na nekem blogu, ki sem ga naključno odkrila, prebrala seznam najljubših stvari in početij. Odločila sem se, da tudi jaz naredim svojega. x)


Seznam mojih 25 najljubših

stvari in početij


1) sončnice
2) plesanje sredi ulice
3) mavrica po nevihti
4) stare fotografije in spomini
5) brezskrbno ležanje v parku sredi Londona
6) sveža posteljnina
7) sonček
8) metuljčki v trebuhu kadar si zaljubljen
9) sanjarjenje
10) božanje fantovih las x)
11) nasmeh, ki ti polepša dan
12) moj ljubi London
13) nakupovanje z najboljšo prijateljico
14) potovanja
15) občutek, ko veš, da te ima nekdo rad
16) sms nekoga, ki ga pogrešaš
17) najljubši parfum, milo, šampon
18) božanje mačkov, sprehajanje psov
19) ustvarjanje (risanje, pisanje...)
20) občutek, ko se spomniš na nekoga in se nasmehneš
21) biti na letalu, ko je spodaj nevihta, ti pa si tako blizu soncu in blizu nebes
22) občutek, ko nekoga osrečiš
23) občutek peska med prsti na nogah
24) risanje srčkov na robove zvezkov
25) objem nekoga, ki ga imaš rad

Oznake: ,

posted by sunny @ 9:56 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER