Sunny pirate
četrtek, 13. marec 2008
moji lumpki :)
Zunaj sije sonček, kar me spravlja v dobro voljo, saj vem, da se je pomlad že vsaj približno začela. In še en letni čas, pa bo končno poletje. :) Na selitev se še nisem popolnoma navadila. Mam tak občutek, kot da živim v hotelu, ni mi še domače. In še ko notri stopim, smrdi po novem. :/ Ah ja, drugače pa bo. :) Sej se vsega navadiš, če je treba. Še dobro, da me v dobro voljo spravljajo moji lumpki, ki jih mam blazno rada. Kadar sem žalostna in živčna se, kot da bi vedeli, pridejo crkljat in mi dat noska. :) In pred smučarskimi skoki se vedno uležejo na kavč, da jih potem lahko opazujejo. :)

Miška

Majšika je moja lubčica. Stara je 4 let
a, letos bo pet. Zanimivo je to, da se ostalih ljudi boji, mene pa ne. Najrajši spi na moji postelji in se crklja, dol pride šele, ko zavoha kosilo. :P


Tiger

Največji (9,5 kg!!) in tudi najstarejši (11 let). Kar se tiče vsega je zelo specifičen; mara samo določene okuse Whiskasa in tudi samo nekatere lju
di.


Jack

Jackija smo dobili lani, ko je bil ves bolan in poln bolh. Je največji crkljivec vseh časov. Samo da ga pogledaš, se bo ulegel za čohat. Odkar je imel artritis, zarad katerega ni hodil skoraj en mesec, potem pa se je pozdravil, hodi zelo smešno, ker miga z ritko. :)

Victorio
Ali na kratko Viki. Čeprav je mlad, je že prava baraba in mačo. Včasih preganja vse mačke v vasi, včasih pa spi tri dni skupaj. Z Jackom sta velika prijatelja.


Fat Louie

Ena ogromna kepa dlak. Pride vsako jutro, popoldne in zvečer po hrano in oskrbo, drugače pa se rajši potepa okoli. Je edini od naših mačk, za katerega lahko rečem, da ni pretirano zbirčen.


Pa še trije, ki sta me zapustili lani februarja, in sem jih imela neskončno rada; Kitty, Ronnie in Lio. Nikoli ne bom pozabila nastavljanja fotoaparatu, kar je razvidno ˇˇ. :)




Oznake: ,

posted by sunny @ 3:53 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER