Sunny pirate
ponedeljek, 28. januar 2008
solo quedate

Najprej sem začela gledat Rebelde in kmalu postala obsedena. Ko sem slišala besedila njihovih pesmi in jih nekako prevedla v domač jezik, sem spoznala, da so mi všeč in se včasih kar najdem v kakšni od njiovih pesmi. Tale, Solo quedate en silencio je pa res moja favorite. :)
Danes se je zgodilo nekaj, kar me je spet spomnilo na preteklost in vse stvari, ki so se takrat zgodile. Še predobro vem, da sva skregana in se ignorirava, in da me to tut ne moti kej pretirano, vseeno si ne morem pomagat, da me njegov pogled še vedno gane.
Ne v smislu, da mi je spet všeč, še zdaleč ne, ampak vseeno, pripravi me do tega, da spet razmišljam o njem in da sem jezna nanj, pa še sama ne vem točno zakaj.
Tako pač je, on ima to moč..

Oznake: ,

posted by sunny @ 9:41 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER