Sunny pirate
četrtek, 26. junij 2008
summer lovin'


It's not officially summer, until you begin forgetting what day of the week it is. :)
Če sklepam po tem, se je moje poletje torej že začelo. :D Še nikol v žiulenju nism bla bol vesela počitnic kokr zdej.

U tork je bil zadni šolski dan, tko da sm zdej doma in se obnašam počitniško kot vedno: veliko spim, uživam in zvečer grem ven. In včerej me je pomoje končno izučilo (ali pa vsaj do morja :p): kadar si v mini kikli ne bit tut v štiklah, če pa si že v obojem, imej prevoz do mesta in nazaj. :p

Sej bi še naprej neki pisala in tečkala, sam je poletje pa vem da se nobenmu ne da brat + moram si najdt, kaj bom oblekla zvečer. :D

No one looks back on their life & remembers the nights they get plenty of sleep!

Oznake:

posted by sunny @ 12:45 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER