Sunny pirate
ponedeljek, 16. julij 2007
ljubi moj London

Rada imam Evropo. Večino ljudi kar naprej vleče tja doli v Avstralijo, pa v Zda in podobno. Jaz grem raje po Evropi, vsaj vem, kako se bom sporazumevala. x) No ja, priznam pa, da bi rada šla v Peking, ki ni ravno Evropa.
Torej, rada imam Evropo. Andaluzijo, Finsko, Pariz, Moskvo. Najraje pa London. Ugotovila sem, da pogrešam London. Čist zares in to fajn. Že ko sem prvič šla tja, sem bila tako navdušena, da sem hotela nazaj. Tako mi je lep, da je že kar kičast. x)
Sploh ne vem, kaj mi je tako zelo všeč pri tem Londonu. Ko smo stopili iz letala, mi je nekdo rekel: Pa smo spet doma. Jaz pa sem samo tiho pokimala, ker se tam res počutim tako.
Torej, predstavitev Londona in stvari, ki so mi pri njem tako zelo všeč. =)
Podatki:
x glavno mesto Velike Britanije
x št. prebivalcev: 7.7 mio (s predmestji do 14 mio)
x koordinate: 51°30′25″N 00°07′39″W
x velikost: 1,577.3 km² (najožji center 2.6 km²)
x reka: Temza
x dežuje približno 144 dni na leto
x nadmorska višina: 24 m
Zgodovina
Mesto so ustanovili Rimljani l. 50 p.n.š. kot Londinium pri reki Temzi. Po padcu rimskega cesarstva je Londinium propadel, v 7. st. pa so Sasi tam ustanovili mesto Lundenwic. V 10. st. so ga napadli Normani, proti katerim si je London zagotovil mir s pomočjo plačila. Leta 1066 je prišel pod oblast Viljema Osvajalca, ki je zgradil trdnjavo Tower, kjer so ubili veliko ljudi. V Londonu je leta 1666 izbruhnil velik požar, ki je uničil večino mesta. Gradili so ga okoli 10 let in na začetku 18. st. je London postal največje mesto na svetu.
znamenitosti:
x Downing street
x Big Ben in Westminister palace
x Buckinghamska palača
x Tower of London
x London eye
x Covent garden
x Piccadilly circus
x Tower bridge
x Trafalgar square
x Greenwich
x National gallery
x Madame Tussaud's
x Chinatown
x the British museum
x Hyde park, Royal parks

Kaj mi je všeč:
1) Ljudje
Rada imam Londončane. Predvsem zato, ker so nekaj posebnega. Vsak se briga zase, vendar so hkrati zelo prijazni in ti z veseljem pomagajo. Zanimivo se oblačijo, pa nihče ne gleda čudno.

2) Podzemna železnica
Podzemna železnica ali Underground mi je všeč, ker je tako enostavna in te hitro pripelje kamor želiš, pa še poceni je. Enostavno obožujem jo.
3) Oxford street (šoping)
Oxford street je ulica dolga 2 km, na njej pa se nahajajo trgovine in restavracije. Tam lahko najdeš vse, kar si želiš; od Chanela in Prade do bolj zmernih Dorothy Perkins in Mangota. Tu si lahko privoščiš najboljši nakup v življenju. X)
4) Chinatown
Všeč mi je, da lahko spoznam tudi drugačno kulturo, čeprav sem sredi Londona. Tako se v Chinatown počutim, kot bi prišla na Kitajsko. Če imaš dober želodec, si lahko naročiš tudi pečeno podgano ali škorpijona. =)
5) Angleška angleščina
Ne maram ameriške angleščine, ki jo lahko slišimo v filmih. Všeč mi je, kako govorijo Angleži, tisto njihovo simpatično "zavijanje". Mogoče mi je pa zato všeč Hugh Grant. hehe
6) Parki
Čeprav je London velemesto ima ogrooomno lepih parkov, kjer se lahko uležeš na travo in uživaš, igraš nogomet ali pa se sprehajaš. Moja najljubša sta Kraljevi park pri Buckinghamski palači in majhen park pred Odeonom.
7) Posebnosti
Ne samo pri Londonu, temveč Veliki Britaniji nasploh mi je všeč, da se ne podrejajo in so posebni. Tako npr. vozijo po levi strani ceste, in čeprav so tudi oni v EU, so obdržali svojo valuto - funte. Ter seveda; imajo kraljico. x)
8) Muzeji
Britanci so se odločili, da bodo povečanje obiskov v muzejih naredili tako, da bodo ti postali brezplačni (izjema Madame Tussaud's). Imajo ogromno zanimivih muzejev, vsak si lahko ogleda kar mu je všeč. Meni sta najbolj všeč National Gallery (kjer lahko vidiš dela slavnih Rembrandta, Da Vincija, Rubensa, Botticellija, Van Gogha in ostalih) ter seveda Madame Tussaud's, kjer se lahko slikaš s slavnimi osebnostmi.

Oznake: ,

posted by sunny @ 1:03 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER