Sunny pirate
četrtek, 8. november 2007
liebe berlin :)
Za novembrske počitnice smo se letos odpravili v Berlin. Moram rečt, da mi je zelo všeč, sploh, ker sem si ga predstavljala veliko gršega in zamorjenega. :)
Na poti tja sem videla še Regensburg in Dresden, ampak Berlin zmaga, ker je čist zelen, unikaten in poseben. V zoo sm vidla medvedka Knuta, in mali je spal!! :) Ah, ja. Všeč mi je bil tudi judovski muzej in sachenshausen, sploh pa galerija gemaldegalerie, kjer sem se zaljubila v Rembradta. :p x) In za na konec še nakupovalna meka, Kürfurstendamm. :D
Pa tut nemci so zlo prijazen narod. x) Pa lušen tut. Vsi tipi so taki arijski, blond in modre očke. Njami.
Jap, še bom šla v Berlin. xD

Tuki je še ene par slik iz Berlina. :)

Sachsenshausen, Gemäldegalerie in Sanssouci

Berlin iz Berliner dom & Knut :)

Oznake: ,

posted by sunny @ 3:36 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER