Sunny pirate
torek, 4. september 2007
začetek šole
Minila sta prva dva dneva šole, jaz pa sem že čisto preveč utrujena. Sej vem, da sem si sama kriva ker hodim prepozno spat in prezgodaj vstajam. Ah ja. :) In moji novi sošolci so (kolikor sem jih do zdej spoznala) super. Zdi se mi, da se bomo imeli še fajn. =) Čeprav mi je (zaenkrat) v šoli zanimivo, ker spoznavam nove ljudi pa to, vseeno odštevam dneve do prvih počitnic. Če pomislim malo naprej, se lahko že veselim naslednjih poletnih. :P
Moja sestrca je danes šla v Amsterdam (js pa doma, kje je tuki pravica?! :P), pa vem da jo bom že kmalu začela pogrešat. Ma da mi prinese eno dobro darilo domov. :)

Oznake:

posted by sunny @ 6:31 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER