Sunny pirate
četrtek, 13. september 2007
številke
Ne maram preveč matematike in fizike, mislim, da je to že kar splošno dejstvo. Res pa je, da se malo spreminja, ker mi je matematika postala kar ok.
Ni mi pa jasno, kako številčijo Španci. Ker številke v Stradivariusu pa tudi v Bershki po mojem mnenju niso ravno normalne. Številka, ki jo imam v vseh ostalih trgovinah (tudi v Mangu in podobnih, ki naj bi imeli "manjše" številke) tukaj celo tako premajhna, da npr. ene jopice nisem mogla niti zapeti.

To človeka lahko kar hitro zafrustrira. Pomisliš, da si mogoče ti tako debel in se počutiš kot navaden pujs, čeprav tudi številke niso ravno najbolj normalne. Potem se pa čudijo, zakaj so vse ženske obremenjene s težo, tudi tiste, ki jim to ni ravno potrebno.
Vseeno se nisem mogla upret in sem si v obeh zgoraj omenjenih kupila jopčki, eno rjavo malo krajšo in drugo dolgo črno. =)
Upam, da se zdej nisem malo preveč zafilozofirala.

Oznake:

posted by sunny @ 8:24 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER