Sunny pirate
četrtek, 6. december 2007
Janne
In so spet tuki. x) Moja najljubša stvar v celotni zimi: SMUČARSKI SKOKI :) Kot vsi obsedenci mam seveda tut jaz svojega najljubšega, Fince na splošno, sploh pa JANNEJA AHONENA. Zanj navijam že od približno... vedno. x) Je res moj najljubši in sem z njim totalno obsedena.
Prejšnji vikend je bila prva tekma v sezoni - tradicionalno v Kuusamu. :) Bilo je super, če ne drugega, da sem vidla, kko se kdo drži letos. Janne je biu sicer šele 14., ampak vem, da bo še bolši. Ker je čist zakon. xD

Čez vikend bosta dve tekmi v Trondheimu. Komi čakam. ;)

Še en življenjepis Jannčija, da tut tisti ki ne vejo, o kom govorim, to izvejo. :)

Janne Ahonen je finski smučarski skakalec, rodil se je 11. maja 1977 v Lahtiju, Finska.
Skakati je začel pri sedmih letih. Pri 16 letih je povsem nepričakovano zmagal na tekmi v
Engelbergu. Leta 1996 je bil srebrn na letalnici v Kulmu, leto kasneje je postal svetovni prvak na mali skakalnici v Trondheimu. V sezoni 1998/99 je dobil Turnejo štirih skakalnic, čeprav na nobeni izmed 4 tekem ni zmagal (osvojil je tri 2.mesta). Ta dosežek je ponovil še v sezonah 2002/03, 2004/05 in 2005/06, v slednji si je zmago v skupni razvrstitvi razdelil z Čehom Jakubom Jando. Bil je uvrščen v finske ekipe, ki je (in še) osvaja medalje na svetovnih prvenstvih. Leta 2005 je ponovno postal svetovni prvak, le da je tokrat osvojil zlato na veliki skakalnici.
Finska maska, kot ga kličejo poznavalci smučarskih skokov, je v 13-letni karieri osvojil kar 32 zmag, boljši od njega je le njegov rojak
Matti Nykänen, ki ima 46 zmag v svetovnem pokalu. Je dvakratni zmagovalec svetovnega pokala iz sezon 2003/04 in 2004/05.
Leta 2006 je postal Finec leta.

Visok je 184 cm in tehta 66 kg. Živi v hiši v Lahtiju (v kateri samo pritličje zavzema preko 340 m²) z ženo Tio in sinom Micom, ki že kaže talent za smučarske skoke.

Pa še par slikc od Janneta, da vidte, da se tut on smeji. :D



Aja, pa veselega Miklavža! (če se temu sploh tako reče :P)

Oznake:

posted by sunny @ 5:17 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER