Sunny pirate
petek, 4. januar 2008
a,b,c... sunny (:
Evo, če že usi delajo to, bom pa še js. :)

A - asociacija Ko imam asociacije, so ponavadi ob čudnem času in nenavadne. Sem pa ob gledanju na tv3 zelo uspešna. hehe
B - barve Rada imam barve, da je vse pisano. Moja najljubša je roza, pa rumena in svetlo modra.
C - copati Mam take lepe, rozaste. hehe
Č - čevlji Sem en totalni frik na čevlje. Sploh tiste s petami. :D

D - dnevnik Čeprav pišem blog, sem obdržala stari dobri dnevnik, kamor lahko napišem skoraj vse.
E - evro Denarna valuta v Sloveniji in EU. Kokrkol si ne priznamo, denar je pomemben.
F - fotografiranje Rada fotografiram.Rože, moje mačke, ljudi, kraje. (: G - glasba Glasba je pomembna, ker me sprosti, igram sintisizer in rada pojem. Poslušam skoraj vse zvrsti, odvisno je od dneva in trenutnega počutja.
H - hvar Najljubši otok v Jadranu. Zakon ljudje, fešte in vse ostalo. Sem se že napovedala za naslednje leto. :)
I - iskanje Vedno nekaj iščem. Lahko so ključi, mobitel, zvezki... Na srečo to ponavadi najdem. :p
J - janne ahonen je pač moj najljubši smučarski skakalec ever. Res sem njegova velika oboževalka. :)
K - knjige Zelo zelo rada berem, zato veliko časa preživim za knjigami.
L - london Moje najljubše mesto. Nevem točno zakaj, ampak nora sem nanj. Ko bom velika, bom Londončanka. :D


M - morje Obožujem morje. Všeč mi je ta skrivnostnost, neskončnost, barva. Rada bi, da bi bil moj poklic kaj v zvezi z morjem.
N - norost Vsi smo kdaj pa kdaj malo nori, to je dobro in zdravo. :p

O - obersdorf Najljubša smučarska skakalnica, prizorišče prve tekme novoletne turneje.
P - poletje Poleg zime moj najljubši letni čas. Všeč mi je toplota, počitnice, morje in uživanje. Lahko veliko berem in se zabavam.
R - ruščina Všeč mi je kot jezik. Rada bi se je naučila.
S - smučarski skoki Najljubši šport, zaradi skokov obožujem zimo. :D Nevem kako sem sploh začela to gledat, vem samo, da sem se zaljubila v njih.
Š - šoping Tipična punca pač. Obsedena sem z nakupovanjem. :)
T - trma Priznam, da znam bit zelo trmasta. Ampak tako pač je.
U - uspeh Pač, prva asociacija... Vsi smo radi uspešni.
V -višina Višine se pa res grozno bojim.Še na gredo si ne upam stopit
Z - zaljubljenost Ker je eden najboljših občutkov. Ko si zaljubljen se lahko samo smejiš in vse ti gre dobro. Čutiš metuljčke in takšno prijetno slabost. (:

Ž - živali Obožujem živali, sploh mačke. Doma jih mamo 5: Tigra, Miško, Jacka, Vikija in Fat Louija. Oni so moji srčki.

Oznake: ,

posted by sunny @ 3:43 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER