Sunny pirate
petek, 22. avgust 2008
slike in vse ostalo
Še mau, pa bo konc počitnc in spet se bo začelo mučenje.. :/ Ah ja, ampak me tolaž misel, da preživim teh 10 mescou, pa bo spet poletje. :) Tm nekje, okol oktobra bom pomoje že odštevala dneve do konca šole. :p In evo, k se mi glih da, bom prlimala ene par slikc z morja. :D





hehehe, marsikej smo letos počel ja..
S Kajč in Nuš smo se odločile, da bomo po vsem, kar se je to poletje zgodilo, napisale knjigo Ujemanje blond ljudi in prebolevanje tistih "ta črnih". Pisale jo bomo do konca srednje šole, stvari in ugotovitve pa bomo samo dodajale. :) In na koncu bo nastal zanimiv priročnik, katermu se bomo v prihodnosti še fajn nasmejale. :p

In še današnji nauk: Delaj kar hočeš in bodi kar si, ostalih je že tako preveč. :)

Oznake:

posted by sunny @ 7:08 pop.  
1 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER