Sunny pirate
nedelja, 30. november 2008
almost lover
Nej mi nekdo pove, zakaj so skor usi ludje na tem svetu tok hudičevo zalubleni in srečni, ampak sam, če majo nekoga. K ne moreš bit srečen, tut če nisi zalublen?
In še neki. Kako veš, kdaj je pa zares konc, da si nekoga preboleu? Ko ne mislš več skos nanga, al ko veš, da ne bosta nikol več skup in si vseeno sposoben bit vesel, da sta pa nekoč bla skp?
Ah, zdej sm se tut zafilozofirala...

Uglavnm, jutr bo 1. december. :D Kajin rojstni dan, pa mesec božička, skakalne novoletne turneje, novga leta (za kerga še nevem kje bom), daril in lučk. Ah. Rada mam december. :) Sm že nardila moj velemastrski načrt za lučke, da bomo najbolš okrašeni in ati se strinja z njim. Tko da k bo s Poljske pa Češke pršu bova šla nabavt use. :) In js komi čakam.
A ma kdo predlog, kako bi ga prepričala, da me 29. decembra pelje v Obertsdorf na skoke? Sm mislna da je mau bližje, pol sm šla pa zemljevid odkrivat in ugotovila, da je to tm nekje kjer se stikajo Švica, Avstrija pa Nemčija.. upsii. :p

Nevem kaj nej še napišm.. Travian sm spet začela igrt. Pa anglo bi se mogla učit k jo pišemo pa se mi enostavno ne da (rajši sm skidala sneg in potrgala use liste z jablane :p, pa visela na računalniku). In danes je mensezdi da zadnji del Modnih oblikovalcev Heidi Klum, tko da ne smemo zamudit. Pa upam da Michael zmaga. :)


Oznake:

posted by sunny @ 5:51 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER