Sunny pirate
nedelja, 16. november 2008
girls just wanna have fun
Ops, pač že doug nism pisala vidm zdej... ampak kaj morm, ni se mi glih dalo.

U petk po tem ko smo fisko pisal (ouje) sm šla k frizerju. Pa je mensezdi da kr lepa barva izpadla no. Ampak enkrat ko si bom upala se bom pa na čokoladno rjavo pobarvala, k je rekla frizerka da bi dobr ispalo. In pol sm šla h Kajč pa Roxiju. :) Blo zakon kot vedno, ker mi trije skp se itak vedno sam smejimo.
Smo s Kajč ugotovile, da je ubistvu škoda, da nismo tabornice. Pa da ena ženska izrabla lepo okolje. Pa da sva na eni slikci z Roxijem vidt k un fukič pa njegova punca. haha



Učeri smo mel pa še dve fešte za Klarin rd, uno za familijo pa za frende. In predusem na tej tazadni je blo čiz zakon. Sej priznam, da sm bla dans zjutri kr precej boga, pa da sm spala okol tri ure pa pou, ampak je blo čiz vredno. Sam on bi biu pa lahko mal bol uvideven al pa kakorkol bi se že temu lahko reklu.. Tko plešemo in me objame okol bokov, pa me za roke prime. Nemorš mi tega delat no.. Prou ubija me s tem, kar dela, pa kko se pogovarja.. Someday I'll be over him, res...

Oznake:

posted by sunny @ 5:51 pop.  
0 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER