Sunny pirate
sreda, 22. avgust 2007
liebe Split x)
Prišla iz Splita in ja, blo je zakon. Zdej zares vem, da je krivo morje. =)


medve s Klaro zadnji večer x) lol
Antonio pa Nada. Najljubša osebka v Splitu poleg Tonija. hehe

Sovražim nagibne vlake. Sm mislila, da ne bo hudo, zato nisem pojedla tableta. Napaka. Velika napaka. Polovico vožjnje sem oklevala med tem, ali naj potrpim, al pa pač... spravim ven vse kar sem pojedla. Nagibni vlaki so mučenje ljudi s slabimi želodci. Ampak - za Split se splača. =)

Jap, prvi večer je blo zakon, skoraj ves čas. Pisale sva A., da se dobimo v parku. Malo vodke, pa še nečesa, pa je blo spet smeha za umrt. Zdej me čeljust boli (sumim da je zaradi pretiranega smejana v Splitu :P). Ok, mogoče sm imela malo preveč vsega, glede na to, da sem padla s stola v kafiču, ampak splačalo se je. S K. sva šle v en klub, kjer nas je čakal Toni (bratranec neke vrste :P). Malo mi je žal samo, da je A. šel, ker me ni več noben merkal. Potem sm malo plesala, se malo skurbala in se smejala. Za tisto drugo mi je malo žal. Eh ja, se zgodi. x) K. so ukradli torbico, men je blo pa tok vseeno, da sm se lahko samo smejala. Ko sem kasneje dojela, da je v njej tudi moj mobi ni blo več tako zelo smešno. Od 3. do 6. zjutraj smo bile na policiji in delale zapisnik. Kruto. Čeprav se je to zgodilo, je biu večer na splošno ok.

Drugi dan samo koma. Od mene ni blo nč. =) Zame samo voda in nč druzga.

Pondelk ni ravno dan za feštat in to, ampak je blo čist fajn. Zunej mi je A. predstavil njegovo blond prijateljico N+ado. Sva rekle, da nama je tko ime sigurno zato, da si on lažje zapomni. Uglavnm takoj sva kliknle in blo je prov fajn. MALO sva popile, res malo, ampak sva ble kmal obe čist mim. Neki je o lezbikah govorila in sva vsake 3 minute potem izjavle: me pa nismo lezbe. hahaha. Vidi se, da sva blond. Sva rekle, da je tut A. blond, pa je pametno povedal: ja nisem plav, ja sam zlatan! hehe, ma prav.

Sestavile sva kategorije fantov:

1) njaaaaami! 2) pa mogli bi (oz. moramo) x) 3) nije loše 4) ne! 5) nikako ne!!!


Pa še ena izjava, ki jo uporabimo, ko smo dooooobre volje: IT'S GOOD TO BE A KING! X)



Oznake: ,

posted by sunny @ 12:53 pop.  
2 Comments:
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER