Sunny pirate
ponedeljek, 13. avgust 2007
Running

Tele pesmi se ne glede na to, koliko jo poslušam enostavno ne morem naveličati.
Zanimivo je, kako te določena pesem spomni na neko osebo, ki ti je, ali pa tudi ne, pri srcu. Čeprav se ne vidiva več pogosto, se včasih še vedno spomnim nanj. Če ne drugače, ko slišim to pesem. Takrat se nasmejem in pomislim, kaj vse smo počeli skupaj. Čez čas se neprijetnih stvari ne spomniš več, v spominu pa ti ostanejo le lepe stvari.
In ko določeni ljudje niso več prisotni v tvojem življenju (če tako želiš ali ne), vedno pridejo drugi. Z njimi pa tudi nove pesmi, ki te spomnejo na njih in spomini.
To poletje je prišlo v moje življenje več osebic, ki mi pomenijo veliko, osebe, ki me lahko nasmejijo tudi, ko sem žalostna.
Mogoče mi nekdo pomeni več, kot bi mi smel, glede na vse okoliščine. Pa je res tako narobe, da mi je všeč?!

No ja, v soboto greva s sestro v Split, kjer bo spet fešta. =) Pa tudi njega bom videla.

Oznake: ,

posted by sunny @ 7:58 pop.  
2 Comments:
  • At 16. avgust 2007 ob 23:05, Blogger Elle said…

    Sunny moja, sej bo...Izkorist ta vikend v Splitu =) Aja pa pesmca je res lepa. Rtm

     
  • At 19. avgust 2007 ob 15:22, Blogger sunny said…

    hehe Honey, ga glihkar izkoriščam in to na veliko. Včeri se je zgodilo tok stvari, da si zdej za večino želim, da se ne bi, eh ja, that's life... =)Itak bom napisala vse na blog, pa boš zvedla vse. ;) rtm

     
Objavite komentar
<< Home
 
sunny
About Me

Name: sunny
Home: Slovenia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Pustite nam ta svet, nedolžen in drzgačen, naj vsak, ki vanj je ujet, bo pristen, ne popačen.

Find me on Polyvore

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER